باریکه‌ی نور

شعر حسین اسفندیار》گفتم: نور امید از کدام سو طلوع می کند. گفت: از پس تاریک ترین سیاهی در سحرخیزترین بامداد...

شعر حسین اسفندیار》گفتم: نور امید از کدام سو طلوع می کند. گفت: از پس تاریک ترین سیاهی در سحرخیزترین بامداد...

گفتم موضوعات بیشتر و متنوعی را در وبلاگ منتشر کنم و حالا...
این هم pdf کتاب سربداران به روایت داستانی!

نام کتاب: سربداران
نویسنده: محسن هجری
قسمتی از متن:
...چند لحظه بعد مشعل ها فضای مسجد را روشن کردند. نور لرزان سایه ها را روی دیوار ها و ستون های مسجد به حرکت در آورده بود. ناگهان صدای فریاد در مسجد طنین انداز شد!
همگان به گرد ستونی جمع شدند که جسد را به آن حلق آویز کرده بودند. کسی را یارای نگریستن مداوم به آن صحنه نبود...

نظرات  (۳)

سلام .

چطور میتونم پی دی اف کتاب را دانلود کنم ؟

وقتی روی گزینه دانلود یا pdf می زنم بازم فقط صفحه اول را میاره .

پاسخ:
لینک دانلود:
https://trainbit.com/files/9796143884/Sarbedaran.pdf
  • رویا شخم گر
  • سلام‌.وقت بخیر.چگونه می تونم پی دی اف رو دانلود کنم؟؟

    پاسخ:
    لینک دانلود:
    https://trainbit.com/files/9796143884/Sarbedaran.pdf
  • فاطمه سادات داوری
  • خیلی ممنون که سایت من رو دنبال کردید سایت شما با افتخار دنبال شد باتشکر

    پاسخ:
    ممنون که شما هم این جا رو دنبال کردید⚘

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی